Formosa900 – Hotels und ungefähre Route

(Please scroll down for English summary)

Mein Abflug rückt immer näher, ich bin schon ganz gespannt!

Ich habe mittlerweile genauere Informationen zur Reise vom Taiwan Tourismusbüro bekommen. Ich werde im Uhrzeigersinn um Taiwan radeln! Hier habe ich unsere Hotels in Google Maps eingetragen:

taiwan hotels und ungefähre Route

Die eingezeichnete Route ist nur eine Schätzung von mir, vielleicht fahren wir auf anderen Straßen! Ich hatte GPS Daten von Formosa900 2013 im Internet gefunden und mich daran orientiert.

——–

Formosa900 – Hotels

We are getting closer and closer to Formosa900 2015 – so exciting!

By now I received a bit more information on the tour: We will circle the island clockwise.

In the German text above I posted a map with the hotel locations. If all goes according to plan, these are the hotels we will stay at. I connected them, showing the route I assume we will take. However I have no idea how accurate this is, I referred to GPS data from a Formosa900 ride in 2013.

Advertisements

One Comment Add yours

  1. Stefan says:

    Interessant – grade der erste Tag dürfte es schon ganz schön in sich haben, da scheint es durch die Berge zu gehen. Schade dass ihr die Strecke Ylan und Hualien nicht fahren dürft, das ist wohl die schönste Strasse in Taiwan. Aber verstehen tu ichs auch, bei dem Verkehr …

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s